В ціну послуги входить регулювання розвал-сходження за умови що всі єлементи регулювання відкручуються.
Всі додаткові роботи роботи оплачуються окремо.
Розвал-сходження у Києві
Нема світла? А ми працюємо для Вас від генератора!
Кваліфіковано виконане регулювання сходження-розвал є однією з ключових умов не лише забезпечення хорошої керованості та стійкості автомобіля, а й економії витрат на його експлуатацію. Правильно виставлені кути гарантують надійний контакт колеса з покриттям, мінімізуючи знос шин та витрату палива. Майстри наших автосервісів недорого роблять у Києві регулювання з використанням спеціальних 3D-стендів та професійного обладнання. Послуга доступна для власників усіх марок та модифікацій машин незалежно від типу підвіски чи дати випуску.
Чому важливо зробити розвал-сходження?
Неправильне встановлення кутів сходження або розвалу безпосередньо визначає характеристики курсової стійкості та управління. Якщо колеса не розташовані прямо або не займають вихідний стан після повороту, знижується маневреність машини. Підвищується схильність до заносів, погіршується управління зокрема та безпека руху загалом. Плюс до цього відбувається інтенсивне і нерівномірне зношування гуми, елементів підвіски. Через погіршення параметрів кочення підвищується витрата палива.
Коли потрібно робити регулювання?
Досвідчені водії рекомендують виконувати перевірку кутів установки коліс не рідше за 20–30 тисяч км або щонайменше щороку.
Додатково зробити розвал-сходження необхідно у таких випадках:
- При виявленні нерівномірного зношування протекторів.
- Після заміни коліс, шин.
- Коли машина на прямолінійній ділянці дороги йде убік.
- Якщо на рівному покритті кермо вібрує.
- Після виконання ремонту чи заміни деталей підвіски.
- Чутно характерний вереск гуми.
- При прямолінійному русі кермо зміщене ліворуч або праворуч щодо центру.
- Після попадання в глибоку вибоїну, наїзду на перешкоду, що спричинило деформацію диска.
Етапи, особливості, терміни
Професійне регулювання сходження-розвал нашими майстрами виконується після діагностики ходової частини. Такий підхід дозволяє не лише якісно та правильно виставляти колеса, а й економить бюджет власника. Адже регулювання без усунення поточних неполадок тягне за собою додаткові витрати на ремонт і подальше повторне коригування кутів сходження та розвалу.
Етапи:
- Візуальна та інструментальна перевірка підвіски з контролем стану шин та тиску.
- Відпрацювання списку робіт з усунення виявлених несправностей, якщо вони є.
- Погодження з власником авто обсягу, термінів та вартості.
- Установка машини на 3D стенд, монтаж датчиків.
- Виставляння кутів згідно з регламентними вимогами заводу-виробника.
- Перевірка параметрів остаточного вирівнювання.
- Контроль якості виконаних заходів.
Переваги співпраці з автоцентром АТМ
На нашому СТО працюють виключно профільні майстри з досвідом від 5 років. Ми маємо професійне обладнання, суворе дотримання регламенту виробника, недорогі запчастини, гарантії на виконані роботи, доступні ціни на обслуговування. Обсяг, терміни і вартість операцій завжди обумовлюються з власником транспорту до початку робіт.
Щоб дізнатися, скільки коштує регулювання з урахуванням конкретної моделі, погодити час відвідування, залиште заявку на сайті і наші менеджери зв'яжуться з вами.
ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.