Нема світла? А ми працюємо для Вас від генератора!
Охолоджувальна рідина – обов'язкова складова для автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння. Основне завдання якої – охолодження та обігрів. Антифриз забирає зайве тепло у двигуна, крім перегрів, і витрачає його на обігрів салону транспортного засобу. Даний вид рідини має певний набір специфічних властивостей. Він не утворює осаду при нагріванні, не замерзає і не піниться, а також захищає складові системи двигуна від корозії.
Антифриз, що використовується протягом тривалого періоду, поступово втрачає свої властивості, сприяючи погіршенню роботи автомобіля, тому його потрібно періодично змінювати. В середньому охолоджувальну рідину синього та зеленого кольору змінюють раз на 3 роки, а червону та фіолетову – раз на 5 років.
Ознаки заміни антифризу
Про те, що настав час заливати новий антифриз, можуть свідчити такі ознаки:
- Поява схожої на желе маси всередині бачка.
- Часте увімкнення електровентилятора радіатора.
- Поява осаду в ємності бачка в холодну пору року.
Своєчасне виявлення перелічених порушень дозволить вчасно зробити заміну та уникнути поломок.
Важливо! Звертаємо вашу увагу, що змішувати різні варіанти антифризу не можна, оскільки між ними може виникнути “конфлікт”. Щоб не посилити ситуацію, дуже важливо своєчасно проводити очищення охолоджувальної системи та стежити за тим, щоб усередині неї не залишалося часток старої рідини. Якщо залити новий антифриз без очищення, можливі проблеми з двигуном.
Процес заміни.
Перш ніж залити нову охолодну рідину, ми проводимо очищення системи від іржі та інших відкладень, які неможливо змити звичайною водою. Для цього всередину радіатора наливають пляшку спеціального складу, що очищає, і доливають до країв дистильовану воду. Після – кришку закривають, включають двигун та прогрівають систему, а коли вона охолоне, зливають рідину.
Якщо систему охолодження дуже засмічена, то використовують
професійну станцію для промивки системи.
Заміну антифризу проводять у суворій відповідності до приписів виробника. Зазвичай охолодну рідину заливають з дистильованою водою у пропорції 50/50%. Після заливки заводять машину, щоб охолоджувальна рідина змогла рівномірно розподілитися всередині системи, витіснявши бульбашки повітря.
ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?
Заповніть форму та надішліть нам запит на дзвінок. Ми пердзвонимо Вам та проконсультуємо.