/var/www/che33d236f/www/atm-autocentr.com.ua/temp/blogs/metatags_124.txt
Підвищується курсова стійкість, тобто. при прямолінійному русі автомобіль не вестиме убік.
Автомобіль стане більш слухняним в управлінні, більш маневреним, зменшиться ймовірність знесення осі, що може призвести до некерованого занесення.
При якісно виконаних роботах з регулювання розвал-сходження коліс Вашого автомобіля, знижується витрата палива, а також продовжується термін служби автомобільних шин.
Сходження. Це кут між площиною обертання колеса та поздовжньою віссю автомобіля. Тобто якщо віртуально «розпиляти» дно рівною вертикальною лінією, колеса повинні обертатися в площині, строго паралельній цій лінії. Відхилення від цієї паралелі під кутом називають негативним чи позитивним сходженням.
Розвал. Це кут між площиною обертання колеса та вертикаллю. Тобто колесо повинно обертатися строго вертикально, не відхиляючись у сторони, щоб центральна лінія колеса, що обертається, утворювала перпендикулярну дорозі лінію.
Кастер. Це поздовжній нахил осі повороту. Іншими словами — кут між вертикаллю і віссю повороту колеса, що обертається в площині, яка паралельна поздовжній осі. Цей параметр рідко потребує регулювання, на відміну від розвалу і сходження.
СТО. Діагностика, ТО, ремонт автомобілів.